• تلفن: 02166716621
  • info@tajhizatiran.com
در ارتباط باشید:

ابزار آلات انرپک

ابزار آلات انرپک تولید کننده طیف وسیعی از ابزارآلات هیدرولیک کارآمد و عرضه کننده تکنولوژی برتر ابزار هیدرولیک در دنیا بوده و سهم بزرگی از فروش ابزار هیدرولیک جهان را در اختیار دارد.

کیفیت بسیار بالای قطعات، عمر طولانی، دقت به نیازهای کاربران، ظرافتهای تولید، کارایی بالا و سهولت در استفاده، از عواملی هستند که ابزار انرپک را به بهترین گزینه برای انتخاب، تبدیل نموده است.

از این رو تهیه تجهیزات ایران با تجربه ۱۵ ساله خود در زمینه فروش ابزار آلات انرپک ENERPAC ، مبادرت به اخذ نمایندگی و خرید حجم بالایی از ابزار انرپک ENERPAC نموده و هم اکنون به پشتوانه انبار و موجودی خود و تیم فنی تعمیرات و خدمات پس از فروش، به بزرگترین مرکز ارائه انواع ابزارالات انرپک با قیمت رقابتی تبدیل شده است.

انواع مهره بر هیدرولیکی، جک و سیلندر هیدرولیکی، پمپ دستی و برقی هیدرولیکی، فلنج باز کن دستی و فلنج باز کن هیدرولیکی، فلنج جفت کن دستی و فلنج جفت کن هیدرولیکی، آچار هیدرولیکی کاستی و آچار هیدرولیکی سوکت درایو یا آچار هیدرولیکی بکسی، ترکمتر بادی، پرس هیدرولیک کارگاهی، پانچ هیدرولیکی، کابل بر هیدرولیکی، لوله خم کن هیدرولیکی، پولی کش و بلبرینگ کش دستی و هیدرولیکی و . . . از محصولات  ابزار آلات انرپک ENERPAC بوده و تا ۹۰% از محصولات انرپک توسط تهیه تجهیزات ایران قابل ارائه می باشد. کلیه محصولات انرپک توسط تهیه تجهیزات ایران بمدت ۱۲ ماه گارانتی شده و کلیه تعمیرات آنها نیز با ارائه گارانتی ۶ ماهه توسط تهیه تجهیزات ایران انجام می گیرد. علاوه بر فروش کلیه ابزار هیدرولیک انرپک ENERPAC ، قطعات یدکی و ملزومات و متعلقات مربوط به ابزار انرپک نیز قابل ارائه می باشد.

کلیه ابزار آلات انرپک هیدرولیک ENERPAC با فشار کاری ۷۰۰ bar / 10,000 psi عمل کرده و این فشار بالای کاری، سبب شده تا حجم ، وزن و اندازه سیلندر ( جک ) ابزار کوچک شده و کاربری یا اپراتوری آنها بسیار ساده شود. جدیدترین محصولات این کمپانی در کاتالوگ E327e که در همین سایت برای دانلود قرار داده شده است ، برای مطالعه شما در دسترس قرار گرفته شده است. تنوع در محصولات کمپانی ENERPAC، سبب شده تا مشتری از قدرت انتخاب بیشتری برخوردار باشد و بتواند برای هریک از نیازهای خود، ابزار مخصوص با حداکثر کارایی را خریداری و بکار گیرد.

نظرات شما

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری علامت گذاری شده اند *

نام شما*
موضوع*
ایمیل*
نظرات شما